מסלול ליסינג הינו מסלול אטרקטיבי להשכרה של רכב לתקופה ארוכה, באמצעות יצירת קשר עם חברת ליסינג מקצועית.
במאמר זה נבצע סקירה מעמיקה אודות הנושא ונסביר מהו ההבדל בין ליסינג תפעולי לבין ליסינג מימוני.
מסלול ליסינג: מסלול מועדף להשכרה של רכב לתקופה ארוכה
רכישה/השכרה של רכב מהווה החלטה כבדת משקל, בייחוד לאור ההשקעה הכספית הנדרשת. ישנן לא מעט אופציות בהן ניתן לבחור לצורך רכישה או השכרה של רכב, אולם ניתן לומר בביטחון כי האופציה אשר נחשבת כמועדפת ע"י נהגים כמו גם חברות היא כמובן רכישת רכב דרך חברת ליסינג, בתנאי מימון נוחים. אם בעבר שיטת ליסינג תפעולי הייתה נפוצה בעיקר אצל חברות אשר מחזיקות ציי רכב, כיום רבים מהנהגים מבצעים רכישה של רכב באופן פרטי, באמצעות מסלול ליסינג מימוני. למעשה, מדובר במסלול אטרקטיבי, וזאת בשל תנאי מימון נוחים וכן האופציה לשדרוג הרכב בתום התקופה, אשר לרוב עומד על 12-60 חודשיים.
מהם היתרונות והחסרונות של ליסינג?
יש להבחין בין האופציות של מסלול ליסינג. המסלול הראשון והמוכר הינו ליסינג תפעולי אשר מאפשר לבעלי עסקים בלבד להשכיר רכב לתקופת זמן מוגדרת מראש, לרוב עד 60 חודשיים. בתום התקופה, ניתן לשדרג את הרכב לרכב אחר, בתנאי מימון נוחים. אולם, החסרון הבולט נוגע לעובדה כי הרכבים רשומים על שם חברת הליסינג, ובמידה והחברה תפשוט רגל או תיקלע לקשיים כספיים, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם עיקול על הרכב שלא באשמתכם. מסלול של ליסינג מימוני הוא למעשה אופציה להשכרת הרכב למשך מספר שנים, ולשלם בעבור ההשכרה (מחכיר) תשלום חודשי. עם זאת, אין כיסוי ביטוחי מלא לרכב, ולכן יש לקחת זאת בחשבון.
כיצד ניתן להוזיל בעלויות בעבור השכרה של ליסינג?
על מנת לחסוך בעלויות הליסינג ולקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר, מומלץ ליצור קשר עם חברה אשר מתמחה בתחום ומעסיקה צוותים מקצועיים אשר מכירים את ענף הרכב, ובפרט חברות ליסינג. חברה כזו תדע לספק את המענה הטוב ביותר, לצורך יישום תוכנית הנוגעת לחסכון בעלויות הרכב, באופן ממוקד.
נמל המפרץ יפעיל את שער המטענים במוצאי שבת
זאת בהמשך לפגישה שנערכה בתחילת החודש בין הנהלת חברת נמל המפרץ ויו״ר מועצת המובילים, גבי בן הרוש. ברק מנדלבאום, מנהל מסוף המטענים בנמל המפרץ: ״צעד אשר יקל משמעותית על משתמשי הנמל ויביא לשיפור בשירות״. מערכת PORT2PORT נודע כי בהמשך לפגישה שנערכה בתחילת חודש אפריל בנמל
שילוח בינלאומי
הדינאמיות שמאפיינת את התקופה שבה אנו חיים קשורה גם להובלות של פריטים רבים ומגוונים מנקודה אחת בקצה של העולם לנקודה מרוחקת מאוד משם.
משלחת הנספחות הכלכלית לפרובינציית שאנדונג
בחודשים האחרונים, לאחר פתיחתה המחודשת של סין לעולם צוות הנספחים הכלכליים יוצר מגעים חדשים לחיזוק הקשר הכלכלי עם סין. כך למשל, בחודש פברואר האחרון שגרירת ישראל בסין- אירית בן אבא והנספח הכלכלי בבייג’ינג- יואב חיימי ביקרו במחוז שאנדונג, זהו הביקור השני בשאנדונג מאז כניסתה של
Israel and Costa Rica Joint Declaration
Manuel Tovar, Minister of Foreign Trade of Costa Rica and Nir Barkat, Minister of Economy and Industry of Israel We, Manuel Tovar, Minister of Foreign Trade of Costa Rica and Nir Barkat, Minister of Economy and Industry of Israel, are pleased to announce the
מה באמת מצב הסחר בין ישראל לאיחוד אמירויות? – פורסם בגלובוס
המסחר בין ישראל לאמירויות בשנת 2022 הסתכם ב־2.6 מיליארד דולר, לעומת מעט יותר 1.2 מיליארד דולר ב־2021 ו־367 מיליון דולר ב־2020 עת נחתמו הסכמי אברהם • מהם המכשולים המרכזיים ביחסי המסחר בין המדינות? המסחר בין ישראל לאמירויות בשנת 2022 הסתכם ב־2.6 מיליארד דולר, לעומת מעט
הסכמי סחר
אגף מדיניות והסכמי סחר במינהל סחר חוץ אחראי על ניהול המשא ומתן על הסכמי סחר חופשי – הסכמים בין מדינות וגושי סחר שמטרתם לפשט את הסחר בין המדינות על ידי הורדת מכסים הדדית, קביעת כללי מקור, תנועת עובדים, הגנה על משקיעים ועוד.הסכמי הסחר מכסים כיום כשני