מסלול ליסינג הינו מסלול אטרקטיבי להשכרה של רכב לתקופה ארוכה, באמצעות יצירת קשר עם חברת ליסינג מקצועית.
במאמר זה נבצע סקירה מעמיקה אודות הנושא ונסביר מהו ההבדל בין ליסינג תפעולי לבין ליסינג מימוני.
מסלול ליסינג: מסלול מועדף להשכרה של רכב לתקופה ארוכה
רכישה/השכרה של רכב מהווה החלטה כבדת משקל, בייחוד לאור ההשקעה הכספית הנדרשת. ישנן לא מעט אופציות בהן ניתן לבחור לצורך רכישה או השכרה של רכב, אולם ניתן לומר בביטחון כי האופציה אשר נחשבת כמועדפת ע"י נהגים כמו גם חברות היא כמובן רכישת רכב דרך חברת ליסינג, בתנאי מימון נוחים. אם בעבר שיטת ליסינג תפעולי הייתה נפוצה בעיקר אצל חברות אשר מחזיקות ציי רכב, כיום רבים מהנהגים מבצעים רכישה של רכב באופן פרטי, באמצעות מסלול ליסינג מימוני. למעשה, מדובר במסלול אטרקטיבי, וזאת בשל תנאי מימון נוחים וכן האופציה לשדרוג הרכב בתום התקופה, אשר לרוב עומד על 12-60 חודשיים.
מהם היתרונות והחסרונות של ליסינג?
יש להבחין בין האופציות של מסלול ליסינג. המסלול הראשון והמוכר הינו ליסינג תפעולי אשר מאפשר לבעלי עסקים בלבד להשכיר רכב לתקופת זמן מוגדרת מראש, לרוב עד 60 חודשיים. בתום התקופה, ניתן לשדרג את הרכב לרכב אחר, בתנאי מימון נוחים. אולם, החסרון הבולט נוגע לעובדה כי הרכבים רשומים על שם חברת הליסינג, ובמידה והחברה תפשוט רגל או תיקלע לקשיים כספיים, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם עיקול על הרכב שלא באשמתכם. מסלול של ליסינג מימוני הוא למעשה אופציה להשכרת הרכב למשך מספר שנים, ולשלם בעבור ההשכרה (מחכיר) תשלום חודשי. עם זאת, אין כיסוי ביטוחי מלא לרכב, ולכן יש לקחת זאת בחשבון.
כיצד ניתן להוזיל בעלויות בעבור השכרה של ליסינג?
על מנת לחסוך בעלויות הליסינג ולקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר, מומלץ ליצור קשר עם חברה אשר מתמחה בתחום ומעסיקה צוותים מקצועיים אשר מכירים את ענף הרכב, ובפרט חברות ליסינג. חברה כזו תדע לספק את המענה הטוב ביותר, לצורך יישום תוכנית הנוגעת לחסכון בעלויות הרכב, באופן ממוקד.
WTO note finds global trade resilient following one year of war in Ukraine
A new WTO information note released on 23 February reports that global trade remained resilient and performed better than pessimistic predictions for 2022 as economies greatly affected by the war in Ukraine found alternative sources of supply. For the longer-term outlook, new WTO simulations show
למרות המתיחות, נמלי אוקראינה עובדים כרגיל
עד כה לא נרשמו הפרעות בשינוע מטען בנמלי המדינה, מלבד נמל סבסטופול, שאליו נדרש אישור כניסה/יציאה מיוחד. בעוד המתיחות בחצי האי קרים נמשכת, מדווחת סוכנות הידיעות בלומברג שהעבודה בנמלי אוקראינה ובחברת הספנות המקומיות ממשיכה כסדרה. נכון לכתיבת שורות אלה, לא נמסר על הפרעות לשינוע מטען
Building trade capacity
Developing countries face special difficulties in benefiting as they should from the multilateral trading system. This page describes the efforts made by WTO to meet their special needs by building “trade capacity” to enable them to trade more effectively. Introduction Helping developing countries participate more
מועצת המובילים: העיכובים באגף המטענים נמשכים
מועצת המובילים: ״אנו דורשים ממשרד התחבורה להוסיף באופן מיידי כוח אדם לאגף המטענים. מקבלים פניות נואשות מחברות הובלה בנוגע לעיכובים בהוצאת רישיון מוביל, הכשרות, חומ״ס ועוד״. מועצת המובילים מלינה כי אגף המטענים במשרד התחבורה מתעכב בהוצאת רישיון מוביל, הכשרות, חומ״ס ועוד. לטענת מועצת המובילים, ״למרות
נמל חיפה: הגיעו מנופי חוף לטובת המטען הכללי
מדובר במשלוח ראשון של 2 מנופים מתוך 5 שהוזמנו, בפרוייקט שעלותו מוערכת בלמעלה מ-100 מיליון שקלים. המנופים הינם בעלי זרוע כפולה והם בעלי כושר הרמה מכסימלי של 50 טון, ובעלי רדיוס מקסימלי של 34 מטר. כחלק מהאסטרטגיה של נמל חיפה להגדלת היכולות בתחום המטען כללי,
מושגי יסוד בסחר בינלאומי
סחר בינלאומי סחר בינלאומי הוא סחר בין מדינות בטובין, בשירותים או בקניין רוחני. סחר בשירותים מכירה ואספקה של מוצר בלתי מוחשי, הנקרא "שירות", בין ספק (יצרן) לצרכן. במידה והשניים משתייכים משפטית למדינות שונות – זהו סחר בינלאומי בשירותים. קניין רוחני זכויות על רעיון, המצאה או יצירה המוגנים באמצעות