מסלול ליסינג הינו מסלול אטרקטיבי להשכרה של רכב לתקופה ארוכה, באמצעות יצירת קשר עם חברת ליסינג מקצועית.
במאמר זה נבצע סקירה מעמיקה אודות הנושא ונסביר מהו ההבדל בין ליסינג תפעולי לבין ליסינג מימוני.
מסלול ליסינג: מסלול מועדף להשכרה של רכב לתקופה ארוכה
רכישה/השכרה של רכב מהווה החלטה כבדת משקל, בייחוד לאור ההשקעה הכספית הנדרשת. ישנן לא מעט אופציות בהן ניתן לבחור לצורך רכישה או השכרה של רכב, אולם ניתן לומר בביטחון כי האופציה אשר נחשבת כמועדפת ע"י נהגים כמו גם חברות היא כמובן רכישת רכב דרך חברת ליסינג, בתנאי מימון נוחים. אם בעבר שיטת ליסינג תפעולי הייתה נפוצה בעיקר אצל חברות אשר מחזיקות ציי רכב, כיום רבים מהנהגים מבצעים רכישה של רכב באופן פרטי, באמצעות מסלול ליסינג מימוני. למעשה, מדובר במסלול אטרקטיבי, וזאת בשל תנאי מימון נוחים וכן האופציה לשדרוג הרכב בתום התקופה, אשר לרוב עומד על 12-60 חודשיים.
מהם היתרונות והחסרונות של ליסינג?
יש להבחין בין האופציות של מסלול ליסינג. המסלול הראשון והמוכר הינו ליסינג תפעולי אשר מאפשר לבעלי עסקים בלבד להשכיר רכב לתקופת זמן מוגדרת מראש, לרוב עד 60 חודשיים. בתום התקופה, ניתן לשדרג את הרכב לרכב אחר, בתנאי מימון נוחים. אולם, החסרון הבולט נוגע לעובדה כי הרכבים רשומים על שם חברת הליסינג, ובמידה והחברה תפשוט רגל או תיקלע לקשיים כספיים, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם עיקול על הרכב שלא באשמתכם. מסלול של ליסינג מימוני הוא למעשה אופציה להשכרת הרכב למשך מספר שנים, ולשלם בעבור ההשכרה (מחכיר) תשלום חודשי. עם זאת, אין כיסוי ביטוחי מלא לרכב, ולכן יש לקחת זאת בחשבון.
כיצד ניתן להוזיל בעלויות בעבור השכרה של ליסינג?
על מנת לחסוך בעלויות הליסינג ולקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר, מומלץ ליצור קשר עם חברה אשר מתמחה בתחום ומעסיקה צוותים מקצועיים אשר מכירים את ענף הרכב, ובפרט חברות ליסינג. חברה כזו תדע לספק את המענה הטוב ביותר, לצורך יישום תוכנית הנוגעת לחסכון בעלויות הרכב, באופן ממוקד.
Strategic Reasons to Export
Today, it’s more practical than ever to sell goods and services across the globe. Most of the world’s potential consumers are outside of the United States, and the global affinity for Made in USA products and services is second to none. Many exporters continue to
אניית הענק MSC Irina שוברת שיאי נפח
האנייה החדשה, באורך של 399.9 מטר מסוגלת לשנע כ-24,346 TEU ושוברת את השיא של האנייה OCCL Spain שנמסרה לידי חברת OOCL בחודש שעבר בנפח של 24,188 TEU אניות חדשות וענקיות ממשיכות להימסר לידי חברות הספנות בקצב גובר והולך ורק אתמול נמסרה לידי חברת MSC אניית המכולה הגדולה
סחר חוץ לפי ארצות – סחורות – ינואר 2023
יצוא הסחורות (למעט יהלומים) הסתכם ב-15.9 מיליארד ש"ח. מסך יצוא הסחורות, היצוא לארצות אירופה היווה 46%, היצוא לארצות אמריקה 28%, היצוא לארצות אסיה 18% ו-8% הנותרים ליתר ארצות העולם. יבוא הסחורות (למעט יהלומים) הסתכם ב-27.5 מיליארד ש"ח. 51% מהיבוא היה מארצות אירופה, 25% מארצות אסיה,
רפורמת היבוא
https://youtu.be/N_uKIb3ZV2M מהי רפורמת היבוא? רפורמת היבוא אותה מובילים משרד הכלכלה והתעשייה ומשרד האוצר בשיתוף משרד הבריאות והאנרגיה מתמקדת במעבר לשיטות הנהוגות בשווקים מפותחים בעולם ובשינוי שיטות הפיקוח על חוקיות היבוא עבור מאות מוצרים לצד הגברת האכיפה בשווקים. הרפורמה תחול על היבוא בתחומים הבאים: תקינה, אנרגיה, מזון ותמרוקים.
האטה גלובלית בשינוע מטען אווירי מתחילת 2023
הביקוש העולמי, שנמדד בטון-קילומטרים מטען (CTKS), ירד בינואר ב -14.9% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2022. "אבל יש קרקע מוצקה לאיזה אופטימיות זהירה לגבי מטען אוויר", אמר מנכ״ל ארגון IATA "כאשר רמת הביקוש לשינוע מטען בינואר ירדה ב -14.9% והקיבולת עלתה ב- 3.9%, 2023 החלה בתנאים